lørdag 20. juni 2009

York, dag 3

Sightseeing

Idag bestemte vi oss for å ta en liten sightseeing med guidet buss rundt i York. York er en by med alt for mye historikk til å klare å få det med seg på en tur på knapt en time, kanskje ikke en måned her vil være nok engang. Men vi fikk i det minste et lite glimt inn i Yorks historie og bakgrunn.


Etter bussturen tok vi en liten spasertur på bymuren, før vi gikk og kikket litt i butikker i og rundt "The Shambles". Bursdagsgave ble kjøpt inn, men det gjenstår og se om Assen gjør seg fortjent til å få noe i år... Da vil jeg i det minste hentes på flyplassen på tirsdag! :p


På ettermiddagen spilte vi dart i stuen, og på grunn av vårt eksepsjonelt fantastiske dartnivå, brukte vi egne regler og stabiliserte nervene med et par fire pint. Av en eller annen grunn begynte dartbordet å bevege seg etter hvert, og vi traff veggen, bordet eller teppet oftere og oftere... I tillegg klarte jeg å treffe meg selv i håndleddet med pilen på samme arm som jeg kastet pilen fra... Ikke spør meg hvordan det gikk til, men jeg synes jeg skulle fått en premie for det eller no :p Ikke verdens enkleste sak det nemlig, bare prøv det selv ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar